2014. augusztus 7., csütörtök

Sacher-kocka

Tanácstalan voltam. Apósom születésnapja volt, sütit kért, hogy tudjon vinni abba a társaságba, ahol hetente többször megfordul, és szokás a születésnapokon, névnapokon megkínálni a többieket. Meleg van, egyéb okok miatt két nappal korábban el kellett készíteni, és még utazni is kellett a sütivel, szóval nem akármilyen süti jöhet szóba.

Keksz jellegűt nem szerettem volna, krémes szóba sem jöhetett. Ekkor Teller-cake-nél jött velem szemben már sokadjára a Sacher-torta. Nála már találkoztam ezzel a sütivel nem tortaként is, ezért jött az ötlet, hogy akkor ezt süssem meg.

A receptet nem gépelném újra, ITT megtaláljátok mind a hozzávalókat, mind a süti készítésének folyamatát.

Mivel én kicsit nagyobb tepsiben oszlattam el a tésztát, ezért nem lett olyan szép magas, mint Zsuzsánál, és a 10 dkg csokoládé a tetejére kevés lett volna, így az duplázódott nálam. Mindez azonban az ízéből semmit nem von le.


1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy kipróbáltad és hogy ízlett is! :-) Nálunk megunhatatlanul a lányok toplistájának élén van.... ;-)

    VálaszTörlés