2016. március 13., vasárnap

Rég jártam erre

Tudom, hogy nagyon régen jártam erre, aminek több oka is van. Első, és talán a legfontosabb, hogy az étrendem átalakítása miatt sokkal kevesebbet sütök. Vagy amit sütök, annak a kinézetével még nem voltam teljesen elégedett, így nem kerülhetett fel ide. Másik dolog, hogy az életünk igen csak besűrűsödött, amióta a gyerekek kézilabdáznak, így sok-sok edzés, bajnokságok teszik komoly logisztikai feladattá a hetünk tervezését, és megélését.

Na, de mindezek mellett azért egy-egy komolyabb esemény, megkeresés okot ad nekem is a sütésre. Ilyen volt most a keresztlányom, és a nővérének a közös születésnapi bulija, ahová én prezentáltam a tortát. Persze a lányok komoly kihívás elé állítottak az igényeikkel. Emeletes tortát kértek, szív alakban. Díszítésnek lepkéket, virágokat, na meg persze minionokat. Ízre vonatkozóan  az anyukájukkal egyeztettem, és feketeerdő és csokoládé maradt a végső verzió, persze a szokásos diabetikus verzióban.

Hát ilyet sikerült összehoznom:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése