2014. április 15., kedd

Ha ideges vagyok, akkor sütök...

Kicsit fura lesz ez a bejegyzés, olyan Mátyás királyos, mert szól is a sütésről, meg nem is. De kezdjem az elején. A sütés mellett van még egy hobbim, a futás, és nagy vágyam volt már egy ideje, hogy félmaratont fussak. Ahogy közeledett a futás ideje, úgy hanyagoltam a blogomat, és a sütésre szánt időt edzéssel töltöttem.

Aztán a futás előtti napon, kellőképpen ideges voltam, és nem igazán tudtam magammal mit kezdeni. Sütni akartam, de új sütit nem mertem kipróbálni, mert ismerem magam annyira, hogy tuti elrontottam volna, amitől csak még feszültebbé váltam volna. Így egy olyan süti került elő, amit már régen sütöttem, és elsőként került fel a blogomra. Ez volt az, ami segített megnyugodni.



Ui.: és persze másnap sikerült, egy nem várt jó idővel teljesítenem az első félmaratonomat. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése