2013. december 1., vasárnap

Blogkóstoló 13, vaníliás-diós kifli

Még mindig Blogkóstoló 13, amire egy gesztenyés tortával már készültem, de vissza-visszajárok a nekem sorsolt blogra.Az elmúlt napokban ugyanis több süti is felkeltette az érdeklődésemet. Ezek közül készült el most a vaníliás-diós kifli. Kitűnő aprósütemény karácsonyra, ráadásul előre is el lehet készíteni.

A sütit az eredeti recept alapján, változtatás nélkül készítettem el. Én minden hozzávalót késes robotgépbe raktam, és pár pillanat alatt morzsássá dolgoztam vele. Azután egy tálba borítottam és gyorsan összegyúrtam.

Diónyi darabokat vettem a kezembe, és kifliket formáltam. Előmelegített sütőben, sütőpapírral bélelt tepsiben sütöttem. Addig süssük, amíg minimális színe lesz.

Sütés után kicsit hagyjuk pihenni, és már csak langyosan forgassuk meg vaníliás porcukorban.


1 megjegyzés:

  1. Nagy kedvenc nálunk. El lehet előre készíteni, de tárolni már nem, mert pillanatok alatt elfogy. Imádja a férjem

    VálaszTörlés